سلام

سلام

این اولین پستی هست که من می زنم!

بزارید خودم رو معرفی کنم

اسمم آرمین هست علاقه ی زیادی به دنیای it دارم مخصوصا برنامه نویسی!

البته برنامه نویسی رو به عمویم مدیونم!

قبالا هم وبالاگ داشتم ولی زیاد علاقه ای به وبلاگ نویسی ندارم تا اینکه دوباره به این کار اومدم!


علاقه ی زیادی به:

1.برنامه نویسی

2.ماشین

3.موزیک

4.فیلم

دارم

و از درس زیاد خوشم نمی یاد!

رشتم ریاضی هست و الان پشت کنکورم و دارم واسه it یا مهندسی نرم افزار می خونم!

بچه ی سر به زیر و خبیم و اصلا کینه به دل نیستم!

دیگران رو زیاد می بخشم و سعی می کنم که همه از من راضی باشن!

از بارون و هوای ابری خیلی خیلی خوشم می یاد!

علاقه ی زیاد به اتومبیل دارم!

قضد دارم هر روز یک پست بزنم!

هنوز از دیال آپ استفاده می کنم البته قبلا دو روزی در هفته وایرلس داشتیم که اونم پرید!!!!!!

من دارم برنامه نویسی بانک های اطلاعاتی رو انجام می دم!با نرم افزار SQL Server

بیل گیتس رو به عنوان الگو دارم ولی من از هیچ کس الگو کامل نمیگیرم و نکته های هر فرد رو الگو قارار می دم!

آدم با برنامه ای هستم ولی تو درس خوندن اصلا برنامه ندارم!

همیشه باید هاردم مرتب باشه و اصلا ویندوزم خراب نباشه!

هدفم هم اینه که یک شرکت کامپیوتری خیلی بزرگ بزنم و بزرگترش کنم و از این طریق هم به کشورم کمک کنم و هم یک افتخار باشم!


من قبلا وبلاگ دست نوشته های یک برنامه نویس در بلاگفا رو داشتم که این سرویس رو به بلاگر تغییر دادم!

0 نظرات: