آکواریوم یا دردسر

سلام
پس از مدت تصمیم گرفتم که یک
آکواریوم بسازم!
من که تا حالا تو طول عمرم آکواریوم نداشتم تو این فکر بودم که یک آکواریوم بسازم!
خلاصه یک آکواریوم ساختم به طول 1 متر و ارتفاع نیم متر و عرض 30 سانت!
شیشه ی آکواریوم رو دادم بیرون درست کردن و بعد وسایلش رو خریدم که شامل:
1.پمپ هوا
2.لوله پلاستیکی
3.تصویه

5.بخاری
6.شن
7.دارو

این 7 تا خریدم و نصبش کردم!
دارو ها رو ریختم بخاری و پیمپ رو فعال کردم! تا یک روز کار کردند!
بعد از یک روز با هزار ذوق و شوق رفتم ماهی بخرم!
اول ترسیدم ماهی محبوبم رو بخرم گفتم شاید بمیره ولی صاحب مغازه اطمینان داد که کار درست پیش رفته و ماهی نمی میره!
ماهی
اسکار روخریدم!
تا الان یک دونه!
این اسکار که تا یک روز زنده موند رفتم یک اسکار دیگه خریدم!
یک روز دیگه رفتم یک پنگوسی و یک کت خریدم!
و وقتی دیدم که این ها هم زنده موندند امروز رفتم یک کت و پنگوسی دیگه خریدم!
خلاصه تا رسید به امشب که دیدم موادی شبیه دانه های غذای اون ها هست که مثل تار عنکبوت دورش اومده!
فهمیدم که غذاها خراب و فاسد شده!
پس از پرس جو گفتند که باید آب رو با شیلنگ تصویه کنی!
خلاصه یک 2ساعتی گیرش بودم تا تصویه کردم!
تا الان که این پست رو می زنم آبش بهتر شده!
تا الان من:
2 تا اسکار
2 تا پنگوسی
2 کت
دارم!
از من به شما نصیحت اگر آدم پر مشغله ای هستید و فقط خودتون می تونید از این آکواریوم نگهداری کنید اصلا آکواریوم نخرید چون دردسر زیادی داره!
البته تو این مورد تقصیر خودنم آخه خیلی غذا می ریختم و فکر می کردم که زود تر بزرگ میشن!

0 نظرات: