جای اپل در دنیای it

با عرض شرمندگی که تا الان این وبلاگ رو آپ نکردم.

امروز می خوام درباره ی اپل صحبت کنم
شرکت اپل یکی از شرکت هایی هست که تو عرصه ی it مطرح شده
اپل در زمینه های:
1.لپ تاپ
2.سیستم عامل
3.گوشی های تلفن همراه
4. و...

فعالیت می کند
این شرکت که با مدریت استیو جابس (نمی دونم اسمش رو درست نوشتم یا نه) به این رقابت ها رسید خیلی پیشرفت کرد
یکی از موفقیت های اپل گوشی اپل آیفون بود
هرچند که این گوشی با توجه به امکانات همچین امکانات غولی نداره ولی با سیستم عاملش یعنی مک توانست دنیای گوشی تلفن همراه را به سمت خودش بیاره
آیفون خیلی فروش کرد
ولی همچین قیمت پایینی هم نداشت
خیلی از جمله خود من این گوشی رو زیاد گوشی عجیب غریبی نمی بینم و انتظار این همه استقبال رو نداشتم
هرچند که ویندوز موبایل مایکروسافت داره کم کم از رقابت خارج میشه
تا چند ماه پیش اپل نسل جدید آیفون رو روانه ی بازار کرد به نام apple iphone 3GS
من شخصا از شرکت اپل یک سوال دارم که چرا برای طراحی ظارهری گوشی کاری انجام نمی ده؟!
ولی من آیپاد های تاچ اپل که تقریبا مثل گوشی های اپل هست رو تایید می کنم
از نظر من:
مزیت گوشی های اپل:
1.طراحی ساده
2.نرم افزار های جذاب
3.تاچ خوب

معایب:
1.قیمت بالا
2.عدم فلاش دوربین
3.نرم افزارهای کاربردی کمه

هرچند که رقبای اپل از جمله نوکیا در پی تسخیر بازار گوشی در دنیا هست ولی اپل تا کی می تونه اینقدر خوب گوشی بفروشه!
باید دید

1 نظرات:

# ارسال شده توسط وحید

استیو جابز