آکواریوم هم عجیبه ها!

سلام
جالبه
از زمانی که آکواریوم راه اندازی کردم چیزهای عجیب غریبی دیدم!
مثلا ماهی هم استرس دارن
باید بعد از ریختن آب توی تانک ضد استرس تو آب اونها بریزی!
جالبه نه؟!
جالب تر از همه پنگوسی یک گونه از ماهی هست که وقتی میزاری تو جای جدید از حال می ره!
البته من دو تا گرفتم همیچین اتقفاقی نیفتاد ولی اکثرا می گن!
از زمانی که آکواریوم کثیف شد روزی 2 یا 3 وعده خیلی کم غذا می دم
یکی از اسکارها در زمانی که غذا زیاد بود واسه خوردنش ناز می کرد امشب که ریختم در عرض 3 سوت خورد!
خیلی تعجب کردم!
به نظر من ماهی ها خیلی باهوش هستند با اینکه تو آب زندگی می کنن!
کلا من وقتی می رم پیش تانک منتظرن که غذا بریزم و می یان بالای آب!
امروز اسکار هام پنگوسی رو می زدن!
بیچاره پنگوسی هیچ دفاعی نمی کرد و فقط فرار!
این هم پست امروز
این عکس ماهی هایی هست که توی آکواریوم من هست:
البته این عکس از گوگل سرچ شده
نتونستم از تانک و ماهی های خودم عکس بگیرم!

عکس اسکار:

















عکس پنگوسی:




0 نظرات: